Fekete ribizlis csokoládékrém bonbonba töltve

Mikor elkezdtem írni a bejegyzést, meg voltam győződve róla, hogy én ezt a féle bonbont már felvonultattam a nagyérdeműnek, mivel ez a kedvenc töltelékem.



Kerestem is a receptet, hogy csak belinkeljem, itt meg csak az új formával villogjak, de valahogy ez kimaradt. No nem baj akkor most pótoljuk.

csokilevelek
Így hát olvasztottam, kavartam és kanalaztam. A kedvenc töltelékemmel töltöttem meg, fekete ribizlis csokikrémmel. Íme néhány fotó.
A recept:
10 dkg étcsoki (min 50% kakaó tartalom)
5 dkg tejcsoki (hát mérőszámot nem tudok, de valami finomabb :))
fekete ribizli (lehet friss, fagyasztott, lekvár, befőtt)
és türelem :)
Ez egy régebbi változat de a töltelék a lényeg :):):)
kb. 5 cl olaj (nem szoktam kimérni, csak ráérzésre)
Az étcsokit gőz fölött megolvasztjuk, majd a formát kikenjük vele, úgy, hogy lefedje az alját és az oldalát is. A hűtőben kb 20 perc alatt megdermesztjük.
Míg dermed a tejcsokit felolvasztjuk és hozzáadjuk a fekete ribizli valamelyik formáját (én még csak lekvárral és befőttel próbáltam, szóval a friss és fagyasztott verziókért felelősséget nem vállalok). Beletöltjük a már megdermedt csoki kelyhekbe és az olvasztott csoki maradékával lezárjuk a formát. 20 perc újbóli dermesztés után kész is a bonbonunk.

Megjegyzések

  1. Jajjj, nagyon szépek az új formák! Nekem mondjuk a régivel se volt gondom, az ízre megyek :) Elmehetnél bonbonkészítőnek, azok legalább nem okoskodnak ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések