Stresszoldó süti

...legalább is a sütés engem mindig megnyugtat, ezért ha rossz napom van sütök :D
Mostanában a rossz napokra sajna elég sok példa akad, így komoly veszélybe került a CH csökkentett diétám, de hál isten a lelkes és mindig éhes lakótársaim is besegítenek a süti irtásba :):P.
Limaránál találtam az eredeti receptet és istenien hangzott, így kisebb módosításokkal megsütöttem. A módosítások főleg a mennyiségre vonatkoztak, hiszen 8 embernek sok süti kell. :)

Csokis keksz chilivel és csokidarabokkal (36-38 kekszhez)

30 dkg liszt
2 ek kakaó
1 sütőpor
1 tk szódabikarbóna
fahéj
15 dkg cukor
15 dkg vaj
4 ek méz
10 dkg jobb minőségű csoki



A száraz hozzávalókat egy tálba tesszük, összekeverjük. Majd hozzáadjuk a mézet és a vajat is és összegyúrjuk. A durvára vágott csoki és a chili darabokat a legvégén adjuk hozzá, majd kiskanálnyi adagokat halmozunk sütőpapírra. A halmokat kissé lelapítjuk villával, vagy az ujjainkkal.
200 fokon kb. 8 perc alatt kész is a süti. :)
Tegyük rácsra ott hűljön ki, mert ez a keksz tipikusa olyan, ami hidegen sokkal finomabb  :).
Következő alkalommal chili nélkül fogom készíteni, mert rá kellett jönnöm, hogy annyira mégsem szeretem a chilis csokit :D.
Szerintem lehetne csökkenteni még a cukor adagot, csak hogy "fogyisabb" legyen, de így biztos hogy isteni :)







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések