Vasárnapi rakottas

Megint rakott, ez az én keresztem, de legalább CH csökkentett verzió :P.

Vasárnap a koliban rostokoltam, törtem a kis kobakomat, mit is kellene ennem a jövőhéten a korlátozó tényező pedig a hűtőm tartalma volt. Vannak napok, amikor találok valami jó kis receptet és csak arra várok, hogy én is megfőzhessem, vagy a saját szám íze szerint alakítsam és vannak olyanok is mint ez a múlt vasárnapi, mikor csak reménykedem, hogy akad a hűtőben főzhető, vagy legalább is ehető dolog.




Ami akadt benne :

1 zacskó fagyasztott zöldbab
2 tojás
3 dl tejföl
1 csirkemell filé








Szóval ebből kellett kihozni valami ehető jellegűt. A zöldbabot megpároltam, a csirkemellet vékonyabb szeletekre vágtam, kicsit megklopfoltam tényleg csak a látszat kedvéért, sóztam, borsoztam.
Egy közepes jénait kivajaztam beleöntöttem a párolt zöldbab felét, erre ráterítettem a csírkemell szeleteket, majd befedtem a maradék zöldbabbal. A tojás összekevertem a tejföllel, fűszereztem (só, bors, szárított zöldpetrezselyem, kis ételízesítő) majd a tetejére öntöttem, és megsütöttem. Sajna elfelejtettem mennyi volt a sütési idő és a hőfok, de szerintem megoldjátok :D




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések